Friday

igår spenderade jag dagen först hos min älskling senare drog jag och helle iväg till nolia utbildningsmässa har funderar på att plugga till polis men jag har inte riktigt bestämt mig än. är riktigt sugen och får jag inget jobb så har jag bestämt mig för att hoppa på utbildningen, det vill säga om man tar sig in vilket inte alls är så säkert ^^ först måste jag plugga in historia A för det har jag inte och sen pröva söka in. gick sen på stan en sväng och senare till stallet. så man kan säga att jag hann med en heldel saker, har inte alls hunnit med lika mkt idag. förutom att jag och älsklingen samy sötnosen Idefix var och gick fårön runt, härligt men kallt! ^^ nu ska jag äta. bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0