Stress

Idag har jag haft en riktigt stressad dag, om man jämför hur mina andra dagar ser ut vill säga ;D först stallet på morgonen, snabbt hem för att göra sig klar och vidare till jobbet. Sen iväg för att handla och nu är jag äntligen hemma så jag kan packa och duscha innan jag ska lägga mig i sängen ;P åker till vännäs imorgon och blir borta över helgen så då kommer det att bli lite bloggtorka igen, men ni får hålla ut! ^^  efter helgen blir det ny design och bättre uppdatering!
Nu måste jag skynda mig med det jag ska och så uppdaterar jag så fort jag kommer hem! ^^ bye


Kommentarer
Anonym

Hej kusinen



Hur gör man en ny design på sin blogg?

Jag fattar inte....haha

2009-08-25 @ 14:58:07
Rebecka

Haha vet inte om du hört mina funderationer över klippningen. men tänkte mig faktiskt att klippa en victoria beckham frisyr nästa gång som är supersnygg :) Så vi får väl se.

Händer i helgen? Sugen på lite party kanske ?

2009-09-24 @ 22:21:40
Carro

Hej. Ja, färgen var dessutom grymt snygg :) Jo det går jättebra med hon nu, hon står ju på Norra Pitholm i stället och hon trivs mycket bättre där. Har tränat ganska mycket med och och nu står hon lös i stallgången, utan varken grimma eller grimskaft, när jag mockar hennes box och gör i ordning henne och allt sånt :)) Hon har blivit jätteduktig och inte ett steg tar hon!



Hur går det med din ridning?! =)

2010-01-10 @ 19:20:02
URL: http://carrolu.blogg.se/
Anonym

Smart!! Har faktiskt inte tänkt på att det finns på HM :) Ska fara dit och kolla! Du måste föressten uppdatera bloggen lite oftare ;-)

2010-01-12 @ 21:02:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0