Cartoniies

Kommer ni ihåg Cartonies? Jag kom just på att tänka på dom, dom var en delfin som surfade på framsidan och så var det choklad "kakor" eller vad man ska kalla dom i? små bollar och så otroligt goda! jag har dessvärre inte någon bild på dom men jag åt dom konstant när jag var liten! Jag undrar verkligen vart dom tog vägen? jag tror helt ärligt att jag än idag skulle älska dom där, det var det bästa med dagen när man fick en sån påse. (det var en stor påse som hade massa små påsar i) Åh vad jag saknar dom!

Föresten så ska jag försöka mig på en höstigare design nu, egentligen hade jag inte något jätte stor motivation än för jag har inte tänkt ut något bra än. Men om jag ska bli duktig och börja blogga igen behöver jag en ny start så ska sätta mig ner och försöka komma på nå bra ^^

Här bjuder jag på några bilder från i helgen:
   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0