1906

Hade en jätte trevlig dag igår, först riktigt god middag på golden och sen vidare hem till Johanna för att festa. Några badade men dock inte jag tråkig som jag är ;P dock var det enbart för att det kändes så jobbigt att behöva fixa sig i ordning igen. Vi drack, surrade, spelade musik och dansade, och hade de så klart allmänt trevligt :)
Sedan blev det utgång på 1906, hade de fortfarande skit trevlig så det var helt klart en lyckad fest igår, dock mådde man som man borde såhär dagen efter. Förjävligt rättare sagt! ^^ haha, är huvudet dumt för kroppen lida! :)



Här har vi outfiten jag hade på mig igår + mina nya skor från dinsko, som jag faktiskt lyckades gå i hela kvällen men hade ajaj i fötterna efteråt! ^^


Kommentarer
Sara

Vilken fin klänning :)

2009-08-19 @ 17:52:44
URL: http://dolphin.blogg.se/
Linnea

Så snygg klänning :)

2009-09-30 @ 16:02:44
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0