USB kabel

SUCK! så klart har jag lyckats slarva bort USB kabel till min telefon så shoppingen från helgen kan jag dessvärre inte visa er ännu. tyvärr! men om ni håller ut så ska jag försöka leta rätt på den och förhoppningsvis kanske jag hittar den, det skulle ju vara guld ;)  har i alla fall spenderat hela dagen på stallet idag, ridit tjejerna och dessutom har dom fått sig ett bad. tjusiga blev dom så de komemr säkert vara snyggast på tävlingen i helgen ;D har nu äntligen kommit hem och fått men en helt underbar dusch, sitter och värmer mig lite nu och ska strax lägga mig framför tv. härligt!


Kommentarer
Carro

Har ny blogg, så du vet :)

2009-04-01 @ 23:52:21
URL: http://carrolu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0