Cykel

Jag for med min mamma till lule igår för att besöka biltema och eventuellt hitta en billig cykel till mig som jag verkligen kommer använda flitigt i sommar. vi hittade oss en och trots att det sved i plånboken (egentligen var den inte så dyr) så bestämde jag mig för att köpa den. jag behlver ju helt klart en ny cykel och alla begagnade cyklar är så sjukt dyra nu för tiden! och då tyckte jag det var bättre att köpa en ny när den ändå är i prisklass med de begagnade.
Aja, en Singlespeed blev det i alla fall och den funkar riktigt bra, inga växlar men å andra sidan behöver jag inte ens de, jag cyklar alltid på samma växel ^^

Så i sommar kommer de bli en heldel cyklande för min del. vi begav oss in till centrum också där jag köpte mig en klänning och en blus från gina, 198:- blev det tillsammans så det var ju ett fynd ^^




Kommentarer
Ida

Fin header :)

2009-04-22 @ 09:08:21
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Gina

Åhh! Vill cokså ha råd med en ny cykel, har bara min gamla kärringsnurra med dåliga bromsar. Avundsjuk jag blev!

2009-04-27 @ 17:30:33
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0