Viva la diva

Nu är jag hemanländen och har pratat med älsklingen som kommer hem i morgon, ska bli trevlig att få träffa honom igen ;) efter många om och men blev det att jag köpte skorna i alla fall. Som sagt var dom ju på rea, grymt sköna men något förstora. Blev betydligt bättre med en halvsula och funkade faktiskt att vara barfota i dom också trots att dom inte glappade, men man känner ju så klart att dom är förstora. Ska visa er bild på dom sen, dom är riktigt fina :) Klänningen jag ville ha från Style by stars tog ju så klart slut och nu är den helt borta från sidan ;/ attans jag skulle ha skyndat mig en aning! aja, ska i stälelt hålla utkick efter en annan fin klänning och då kommer jag skynda mig! :) Nu hade jag faktiskt tänkt kila i säng så ni får sova så gott! bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0