Umeå trip

Tur att jag är så himla duktig på att uppdatera.. eller så inte. Nu ska jag faktiskt skärpa till mig, dock kommer de inte alls bli någon vidare uppdatering i helgen för jag åker nämligen till umeå idag och kommer hem på söndag kväll. Det som är trist är att jag kommer missa en säkert jävligt rolig födelsedagsfest, men jag kan ju tyvärr inte lämna någon i stiket så nu fick de bli så här. Har egentligen inte packat klart ännu så de borde jag verkligen göra, men jag hade ingen ork eller lust för de tjust nu så då hamnade jag här ^^ men tänkte ta tag i det snart. Beställde en tröja från HM igår, hoppas nu bara att den sitter bra för den var riktigt fin faktiskt. Aja, nu ska jag börja göra lite nyttigheter så jag tar mig iväg idag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0