Tigi Bed Head Superstar Hairspray

Köpte den här sprayen förra veckan då dom hade en kampanj på den, fick då med på köpet Tigi Bed Head Superstar "Queen for a Day" men jag måste säga att jag gillar den här sprayen enormt. Först trodde jag det var en värma skyddande produkt då sjävla behållaren och sprayfunktionen (konsistensen) var så konstig för att vara en spray, men det var det. Den är stark och man behöver inte alls ta mkt, samtidigt som håret blir glansigt, mjukt och följsamt. Jag fick riktigt bra volym med denna spray och min tupering hålla i hela dagen utan problem och då behöver jag inte ens använda mer spray. Så jag rekommenderar verkligen den här produkten till er med tunt och flygit hår för det har nämligen jag, och som vill ha en volym så håller hela dagen samt en dryg spray.

Att rekommenderar är att beställa den från Baresso för där är det alltid billigt och dessutom fraktfritt! Du kan köpa denna spray där just nu för 199:- och de är billigare än dom flesta salonger. Verkligen värld att testa! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0