In the sun

Sorry ni får verkligen ursäkta den dåliga uppdateringen som varit nu, men mitt internet har varit nere 2 dagar i rad nu och har precis kommit igång :) Så jag har inte gett upp, bara inte haft någon tillgång till datorn. Har ju som sagt jobbat hela veckan och har bara morgon dagen kvar nu, sjukt skönt att jag slutar efter lunch. Tiden går så himla fort fram till lunch men blir mkt segare efter. Sen blir det vidare till stallet och sen på stan en sväng var tanken :)

Svarten är halt igen, känns jätte trist ;/ Skulle ut på gullhästen idag men han var riktigt halt så vi får lika snabbt tillbaka till stallet igen. Nu får vi verkligen hoppas att han blit bättre. Eventuellt ska jag och Mie åka med honom till Finland nu och där hoppas vi att dom hittar felet på honom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0