Happy birthday

Har precis kommit ut från en välbehövlig dusch, har dessutom fått ett träningsschema som jag måste göra varje dag i 2 veckor för att man axel ska bli bra, men det var ju inga enkla grejer och jag använder muskler jag inte visste att jag hade, så man blir mör och får träningsvärk xD aja, ska försöka vara duktig och hålla det i alla fall så att man axler blir bättre, för så här kan jag ju inte ha det. Tydligen är jag överrörlig och det är Inte positivt, aja.

Klänningen jag tänkte beställa från Stylebystars är för tillfället slut. Attans också, jag ville riktigt gärna ha den. Nu håller jag tummarna för att den ska komma in igen så snabbt som möjligt. Hittade dessutom världens underbaraste skor på stan i förrgår som jag är i valet och kvalet om jag ska köpa, dom var super snygga och sköna men var en storlek förstor;/ Så är det värt det? Faktiskt är det ju det med tanken på att det var 70% rea på dom, men vi får se. Satt betydligt bättre när jag la in en halvsula i dom så eventuellt åker jag in och köper dom ikväll. Min lilla syster fyller 6 år idag också :) Så det blir väl min dags planering och ska också ut och hurta mig trots mitt lilla träningspass som jag redan gjort ;) Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0