Episode 2

Nu sitter jag här och spanar runt på en hel del sidor igen, är sjukt sugen på att beställa men hade först tänkt vänte och se hur bra lön jag får denna månad. Älsklingen sitter och nöter Gitarr Hero och blir förbannad när de inte går som han vill, men spelar man på expert får man faktiskt räkna med de ^^ Har dessutom fått jobb Hela veckan och de känns grymt skönt! Jobbade 3 timmar på Dinsko idag, dom haffade mig nämligen när jag gick på stan med min syster så då rykte jag in ;P Nu dom övriga 4 dagarna blir det att jobba på ridskolan igen, men det är ingen fara för tiden flyger nämligen bara fram där, riktigt skönt! Nu hade jag tänkt gå och mysa en stund med älskligen innan det är dags för mig att sova, börjar nämligen 07.00 i morgon :S bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0