Episode 1

Satt just och kollade in HM's sida och hittade mig en hel del saker som jag är sugen på att beställa. Väntar redan på ett paket därifrån men dom har fått in en hel del massa annat fint under tiden jag väntat ;) Blir nog att beställa en till omgång när jag får min lön denna månad. Dessutom hade jag tänkt beställa en ur gullig klänning från Stylebystars senare också och så klart vågtången jag tjatat om. Nu sitter jag och kollar på One three hill på youtube, egentligen skulle jag gå och lägga mig för länge sen, men jag fastnade och nu kan jag inte sluta kolla. Aja, ska se ett avsnitt till sen blir det faktiskt sängen för min skull, uppdaterar bättre i morgon :) bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0