Dagens

Har bokat in bowling i morgon, det ska bli riktigt kul faktiskt. Var säkert år och dagar sen så man får väl se vad man går för egentligen ;D blev en sväng på stan idag med min syster, har inte riktigt bestämt mig om skorna än så jag var tvungen lägga om dom yttligare en dag, gu vad snälla dom var! Problemet är att dom är grymt snygga men lite för stora, ska jag ändå köpa dom med tanken på att dom är på rea? Dom är verkligen Helt underbara och Grymt snygg på foten. Aja jag får sova på saken ännu en natt, har hela dagen på mig imorgon. Köpte mig i alla fall en tjockare locktång och de blev betydligt finare lockar med den i mitt tunna hår, dessutom införskaffade jag mig 2 nya ögonskuggor också. Blir nog en tidig kväll för mig i natt då jag har mkt som ska hinnas med i morgon. Men nu blir det tv en stund i alla fall :) bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0