Åter igen

Nu är jag hemma från umeå, elelr de har jag ju varit några dagar nu men jag har varit så trött i kroppen och inte orkat änga mkt tid till datorn. Nu hade jag tänkt gå och klä på mig lite kläder och sen bege mig in till stan en sväng. Är grymt sugen på att hitta mig någon snygg klänning annars blir det att beställa en från Stylebystars, dom har ju så himla snygga klänningar nu så man kan knappt motstå. Hade tänkt försöka beställa vågtången som jag så gärna vill ha också men har inte orkat göra det än, men ikväll hade jag nog tänkt göra det :) aja, nu ska jag skynda mig att göra mig klar. Fick jobb i morgon också så de var ju himla skönt :) bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0