Guten tag

God morgon får man väl säga, fast egentligen är det ingen god morgon och jag har varit vaken rätt länge ändå. Så det är väl lite sent att säga. Begav mig till stan igår och bestämde mig för att lämna tillbaka klänningen då jag spanat in en annan som jag gillar grymt mkt, nu beror de helt hur den är på men annars hade jag tänkt köpa den klänningen i stället. Dessutom måste jag bege mig ut och söka jobb, jag är på tok för slö men jag behöver ett jobb. Jag kan inte bara sitta hemma hela dagarna och inte göra något, dessutom behöver jag fixa mitt körkort. En sak i taget, ska skriva klart några olika CV och bege mig ut till veckan och lämna in dom, någon måste väl vilja anställa mig?! Eller det kan jag hoppas på i alla fall ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0