Today Im tierd

Började med att jag klev upp alldeles för tidigt med tanken på vilken tid jag gick och la mig igår. Nu måste jag seriöst skärpa till mig och och framför allt skaffa mig ett jobb. Jag kan ju inte ligga hemma hela dagarna och förvänta mig att någon ska Ge mig ett jobb? Nog för att det hade varit mkt enklare så, men tyvärr vet till och med jag att det inte alls funkar så ;) Men idag ska jag göra något nyttigt, och det börjar med att jag ska måla hinder, sen funderar jag på att dra med min syster och simma? det skulle vara riktigt hurtigt ^^

Föresten kan jag passa på att visa lite shopping som jag hunnit med dom senaste veckorna, och jag hade ju som sagt tappat bort sladden till min kamera, så nu ska jag visa er i stället :) och ni fårt ursäkta bilderna, dom är fortfarande kassa och de är kamerans fel ;P



Den svarta klänningen på första bilden valde jag dessvärre att lämna tillbaka. Den var riktigt fin men jag kände inte för den. Det här är inte heller all shopping, har köpt några baslinnen också samt fler bälten och lite underkläder. Detta var allt för nu, bye!


Kommentarer
Ellie

Den där svartvita kjolen har jag med. Den är så söt =)

2008-10-23 @ 14:03:21
URL: http://estella.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0