Tajt schema

Har inte alls haft någon tid för mig att uppdatera idag har nämligen haft fullt upp. Var på stallet och hade två hästar, jessica var gullig och ville följa med och rida :) Sen hämta lillasyster på skolan för att sedan bege mig in till stan för att prova kläder inför modevisningen i morgon. Blev ingen klänning för min del men det blir säkert bra ändå ;P sen en snabbis på stan så jag hittade mig en klänning som jag tänkte ha på mig på lördag under våran tjejmiddag och så. Sen vidare för modeträning. Blev en heldel övandes och var inte hemma förens strax föra elva så det tog riktigt lång tid. Nu sitter det i alla fall.

Imorgon blir det nog inte heller så mkt bloggande för min del, ska hinna med en heldel saker innan modevisningen på kvällen och sen lär man väl vara där ett tag innan man tar sig hem ;P men jag ska försöka! Nu blir det i alla fall sängen för min del. Bye!


Kommentarer
Jessica

vsg ;) var ändå kul :P

2008-10-24 @ 09:49:29
URL: http://wearisome.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0