Stable

Blev en sen dag för mig  i stallet ikväll men ibland måste jag erkänna att det är grymt skönt att vara där då. Det ska vara super tidigt eller riktigt sent, då är det oftast rätt lugnt och man kan göra allt i sin egen takt. Föresten så har jag shoppat en hel del dessa veckor, mkt fina grejer men onödiga. Ja, sen skulle ju ett jobb inte sitta fel heller så ska faktiskt börja ta tag i det och gå ut och leta, men tyvärr är jag så otroligt seg så det blir aldrig av ^^

Nu hade jag tänkt gå ner i mitt rum och fixa till i min garderob och eventuellt då slänga bort saker som jag inte använder, vilket jag tycker är SJUKT svårt. Det kan ju faktiskt bli modernt igen, eller också kan det hända att man någongång använder det, trots att man aldrig gjort de innan ;P jaja, vilka i-landsproblem va? ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0