Soon

Jag väntar på ett paket från Stylebystars och faktiskt blev jag lite besviken över att det inte låg i min brevlåda i morse. Jaja, förhoppningsvis hinner den anlända innan fredag för jag vill hemskt gärna ha på mig den på lördag, med tanke på att klänningen som jag provade inne på Gina inte alls satt bra på mig.

I helgen ska alla tjejer från klassen ut och äta middag och sen umgås och dricka innan utgång. Ska bli himla mysigt :) och på fredag ska jag gå modell, jag är fortfarande sjukt nervös och det värsta som skulle hända är om jag ramlar! och bara för det kommer jag göra det ;D haha!

Här kommer en bild på lille Fixen! Han har blivit riktigt stor nu och idag blev han 6 månader gammal :) Fortfarande lika vild och galen.





Kommentarer
Ellie

Fin bloggdesign =)

2008-10-22 @ 23:04:19
URL: http://estella.bloggagratis.se
a

söt hund :D

2008-10-26 @ 13:20:01
URL: http://lawinborg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0