Pesodent "white now"

Ja, precis som många andra har ni säkert hört talas om denna "mirakel" produkt som ska göra tänderna vita och samtidigt inte vara skadlig för dina tänder. Resultatet ska synas redan på en borstning dessutom. Jag var tvungen testa den, som säkert många andra också var. Vad ska man säga, jag såg Inget resultat efter första användningen, men nu har jag snart använt den en vecka och då 2 gånger dagligen och nu kan jag faktiskt påstå att mina tänder börjar bli vitare. De blir ju verkligen inget hollywood leende av produkten men den gula beläggningen på tänderna försvinner när man använt den ett par dagar.

Nu ska jag inte garantera att denna produkt fungerar på alla tänder, men på mina gjorde den det. Men verkligen inte efter första användningen. Så ha tålamod mina vänner! :)


Kommentarer
Kitsu

Vart köper man sån då?

2008-10-10 @ 22:20:19
URL: http://aekitsune.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0