Mobiltelefoner

Jag älskar telefonen som jag har och skulle verkligen inte vilja byta bort den, men nu är det så att den har börjat få problem. På riktigt. Den slår av när jag pratar med någon, har aldrig någon tekning och är allmänt konstig ibland. Den har ju om inte annat hållt väldigt bra och länge med tanken på hur många gånger jag tappat den i marken och haft den i regn, kanske är det på tiden att den för bytas ut?

Aja, jag har kollat in två modeller som jag gillar. Den ena är en Nokia och den andra är så klart en Samsung. Enklast vore de väl om jag valde mig en Samsung då den jag har nu är av samma märke och då behöver man inte, vilket jag hatar, lära sig en ny mobil. Men samtidigt kan jag inte undgå att gilla Nokia telefonen. Egentligen är det väl mest färgen jag gillar på den, fast jag egentligen ville ha den i "gold" men de fanns ju så klart inte. Så nu undrar jag vilken telefon som är bäst av dom? Jag har igen koll men vet bara att jag gillar samsung telefonerna skarpt. Någon som vet?

Märkena på dessa är då Nokia 7360 och  Samsung SGH-U600







Kommentarer
Emelie

Hej.



Jag har själv haft en U600 och den telefonen älskade jag verkligen, faktiskt den bästa telefon jag haft.. och jag har haft många, tycker de är så kul att byta :P

Men U600 hade jag faktiskt ganska länge och var hur nöjd som helst med den.. ;)



Tänkte bara säga det.

2008-10-07 @ 15:07:37
URL: http://emselii.blogg.se/
Anonym

Jag äger Samsungen för tillfället, och den håller i ur & skur :) riktigt snygg är den också ; )



EC

2008-10-10 @ 01:36:56
URL: http://emcosu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0