Mobiltelefon

Som jag sagt tidigare är ju min telefon helt konstigt, funkar inte när jag vill att den ska funka, mister mottagingen med jämna mellan rum och avbryter ständigt telefonsamtal. Det enda som egentligen funkar men den är att skriva sms och lyssna på musik. Fast egentligen funkar sms skrivande så där med tanke på att ibland går det inte alls att skicka ett sms,. Så nu är jag på jakt efter en ny telefon, hur lite jag egentligen vill! För som jag sa tidigare ÄLSKAR jag min telefon men tyvärr kan jag inte ha den som den är nu och till råga på allt har garantin redan gått ut, förvånade?


Nu har jag hittat telefonen jag vill ha i alla fall, den kan nog replaca min gamla. Självklart är de en ny samsung jag pratar om, och så klart den jag pratade om tidigare. Nämligen U-600. Den uppfyller mina krav på en mobil och dessutom är den snygg. Men det bästa av allt är att den inte är allt för dyr och de passar min ekonomi just nu(om jag nu har någon?!). Så nu jäklar ska jag införskaffa mig en ny, men ska nog trots allt vänta tills efter jul ;)


Kommentarer
johanna

Hej..Såg att du ville ha frisyr till pirat...

jag har ganska nyligen varit pirat.. o jag körde på lite små tunna flätor lite härovar i håret..O sen så satte jag i lite större pärlor o håret.. och sen mycket spray o rufs o sen lite vågor med en sån där krustång..De blev kanon:)

//Johanna

2008-10-30 @ 21:09:03
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/
Jessica

Jag har faktiskt en U-600. Älskar den :D

2008-11-01 @ 19:34:04
URL: http://byjessica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0