Lovley

Var på stan och shoppade i förrgår, vi åkte ju nämligen till luleå i måndags, men jag fyndade mig i princip ingenting. Köpte mig 2 linnen från HM och ett par örhängen, men något annat hittade jag inte. Så jag och min syster for in till stan för att försöka oss på lite bättre shopping här. Fyndade mig faktiskt ett linne och en högkjol (som jag förövrigt ska ha som klänning) på rean osså köpte jag mig en klänning på Ginatricot. Sen köpte jag även 2 halsband som kostade 25:- på Veromoda samt ett guldfärgat skärp från Vera. Ska visa bilder på det senare, nu var jag alldeles för lat. Såg dessutom att det skulle komma in en riktigt snygg klänning på Ginatricot, det tråkiga var ju bara att alla kommer att ha den och då blir den inte så speciell. Så ska fortsätta hålla ögonen öppna på Stylebystars och hoppas att det kommer ut någon ny snygg klänning snart :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0