Knävärk

Mitt knä is hurting me och egentligen borde jag sova nu. Har haft fruktansvärda smärtor i knät idag och det är verkligen pain. nu är jag less och inget jäkla knäskydd har jag heller bara för att dom ska vara slut. Attans.. Imorgon har jag fullspäckat schema och ska upp hyfsat tidigt, därför förstår jag inte varför jag fortfarande är kvar här. Vet ni? Dessutom ska jag, helle och bergis gå modeller på en rosa bandet gala, hur creape är inte det då?! Kommer vara grymt nervös och jag undrar vad jag tackat ja till egentligen. usch! hoppas bara det löser sig till det bättre i slutändan.

Måste in till stan i morgon igen och kolla om ett knäskydd, tanken är väl inte att man ska vakna upp mitt i natten och ha sjukt ont i knät? Jag som dessutom Älskar att sova med benen uppkurade. Jaja, ska försöka vara duktig med träningsschemat jag fick, men det är efter jag gjort övningarna som den riktiga smärtan kommit fram. Nåja, återbesök på 3 veckor, vi får väl se om det blivit bättre då. Nu väntar sängen. Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0