Hårkontroll

Fixade min header igår så nu var det ändrat igen. Jag har en ständig beslutsångest och kan aldrig bestämma mig hur jag vill ha det. Men nu får det vara så här en stund i alla fall.



Jag har funderat på att testa en produkt som sägs att det ska vara bra för hud, hår och naglar. Mitt hår är nämligen väldigt tunt och växer knappt något och är väldigt skört och dom som testat denna produkt säger att håret blir mkt glansigare samt att det växer mkt snabbare. Minuset jag hört om denna är att tydligen börjar allt hår på kroppen växa snabbare. Jag har faktiskt ingen aning men funderar på att prova produkten. Någon som kan rekommendera den?


Kommentarer
www.jagarintesomdu.blogg.se

Härligt :)!

2008-10-13 @ 16:41:50
URL: http://jagarintesomdu.blogg.se/
Lisa

åhh, snälla, lite tips på snygga headrar. Hur får du till dom osv????

/ Lisa

2008-10-13 @ 20:25:03
URL: http://lislutt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0