Halloween

Frågan är om man ska ut i morgon eller inte? tänken var att jag i alla fall skulle klä ut mig till en pirat om det nu blir så. Enkelt :) dessutom har min lillasyster så himla mkt leksakssvärd och sånt så då kan man ju alltid låna av henne, vilket beyter att jag inte behöver införskaffa mig något nytt. Men det återstår att se hur det blir, beror helt på vad som skrev på lördagen. Har ju fortfarande några timmar på mig att bestämma mig ;P

Nu ska jag dessutom börja spara till min telefon! jag har så klart råd att köpa den nu, men vill inte göra det utan ska spara först. Till veckan blir det flera 8 timmars pass så det blir en hel del pengar där. Härligt! Nu ska jag minsann gå och vara social med älsklingen, tycker faktiskt synd om honom nu så ska gå och ge honom lite pussar. Ha en bra Halloween allesammans! bye


Kommentarer
stephanie.H

Ett annat tips är att vara hippie.. det ska jag vara. lätt och det behöver inte kosta pengar. Låna lite kläder av ens föräldrar och knyta ett pand runt huvudet. :)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0