Girls night, only!

Modevisningen gick riktigt bra igår, jag måste medela att jag nog var nervösast på stället men jag fick hålla i mina nerver och bara göra det. Det var ett folksatt rum och som tur var det mörkt, annars hade jag aldrig pallat det. Kändes grymt skönt efter första visningen men Fan vad jag skakade, andra bytet gick mkt bättre. Visst, de blev inte som det var tänk, med tanke på att visa människor tyckte att dom var för bra för att vara med på träningen, men men, vi fick lösa det på bästa sätt tillslut.

Ikväll blir det utgång med tjejerna från klassen! eller förra klassen kanske man ska säga ;P Först blir de mat på viking sen ska vi vidare till Bea och dricka samt försöka spela några roliga spel så vi alla kan sitta och skratta like old times! ^^ Ska börja sminka mig nu så jag kommer vi iväg i tid, jag brukar vara seg men idag har jag lagt på ett kol :) Föresten fick jag min efterlängtade klänning igår, perfekt dagen till ära! ^^ bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0