Ginatricot

Kan tyvärr inte hitta kabeln till min kamera så jag kan inte visa er vad jag har köpt för något. Däremot kan jag visa klänningen och den söta kjolen som jag köpte från Gina igår. Klänningen är jag fortfarande inte säker på om jag ska behålla, för funderar någon dag till. Jag gillar Ginatricot's kläder men hittar alltid kläder till bra priser där, enda problemet är att man Aldrig blir ensamma om dom. De blir man väl egentligen aldrig men har man en Ginatricot butik i sin stad så går alla med kläder därifrån, trist faktiskt. Men jag ska inte klaga på kläderna, för jag gillar ju dom skarpt och speciellt när det är så billigt :)



Bilden gör tyvärr inte klänningen rättvis, den är Mucho finare på men jag vet fortfarande inte om jag ska behålla den. Och ursäkta för dom små bilderna xD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0