Christmas

Ni får ursäkta mig, har varit på stan idag och sen har jag spenderat mina andra timmar på stallet. En riktigt lång dag på stallet blev det i dag, skulle ut en sväng för med Sturen och sen skulle jag rida en hoppträning med gullsvarten. Det var seriöst 3 månader sedan jag hoppade senast, och idag gick det sjukt bra! trots att vi dessutom hoppade bana! de trodde jag faktiskt inte, men det kändes grymt bra och svarten var så otoligt fin!

Och vet ni? jag har införskaffat min första julklapp idag! haha! jag vet att jag är tidigt, men när man är arbetslös får man passa på medans man har pengar. För när dom är slut, ja, då är dom slut ;) tyvärr har jag några till att köpa klappar till, men de får jag ta när jag får min lön för denna månad :) bye!



Föresten så ser de ut som att han har ett gigantiskt huvud på bilden ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0