Sängen

nu är min dag äntligen över! eller jag sover ju inte än men det är väldigt nära ;P blir en tidigt dag i morgon också men förhoppningsvis ska jag få sova ut nån dag efter de. dessutom är det helt sanslöst hur jag kan bli helt galen i skor och vill köpa en princip hela butiken så fort jag jobbar, det är helt sjukt! slutade i alla fall med att jag köpte mig ett par idag, röda läder skor med klack, men så grymt snygga dom var! och till vilket pris dessutom, endast 149:- på rean! :) visar bilder senare. köpte även lite behövligt smink innan jag hälsade på älsklingen i nya lägenheten, och han får det så himla fint! hatar dock att jag inte haft någon tid över än att hjälpa honom för det vill jag verkligen, men nu börjar de bli lugnare så då ska jag ta mig tid att hjälpa finaste! :)

Nu väntar sängen på mig, jag är så sjukt trött dessutom är det lördag så det är väl lika bra att jag går och lägger mig nu. så jag orkar upp i morgon ;P bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0