Ledig

ojoj, vad har jag egentligen gjort på min lediga dag? det känns som att jag knappt hunnit med något! jag som skulle fixa mitt rum och göra det klart, tror ni jag gjort de då? verkligen inte.. nu får jag dåligt samvete dessutom. jag trodde till och med att jag skulle till tandläkaren idag för att dom sms:a mig men det var i morgon så det får jag verkligen inte glömma. skulle vara trist att behöva betala för något som man inte ens gjort. blir att jobba direkt på morgonen sedan tandläkaren och vidare att jobba igen. är åtminstone stalledig imorgon så då hinner vi ännu mer på jobbet. sen på fredag blir det att fara på ikea med hjärtat, så då får jag spendera ännu en dag där ;> inte alls bra för min ekonimi, men å andra sidan han jag inte alls tänkt shoppa något så då är det okej ;P nu ska jag gå och slå in julklappar sen fixa liiite med rummet för att sedan lägga mig och sova så jag orkar upp i morgon! ^^ bye!


Kommentarer
Jessica

Snygg design!

2008-11-06 @ 03:31:59
URL: http://babybabybaby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0