I need it

Satan, det här går inte. jag behöver ett jobb och det är fort! hur ska jag kunna överleva utan pengar? det är fullt omöjligt i mitt liv! okej, det är de nog för alla, men jag har ett alldeles för stort behov för att ens kunna snåla ;/ har dock sökt mig en hel del jobb men de verkar inte vara någon som vill anställa mig, och egentligen var det nog lika bra för inget av jobben jag sökte ville jag jobba med heller. kanske märks det? aja, ska göra en riktigt seriös sökning idag. faktiskt har jag jobbat en hel del nu på senaste men det är inte till räckligt. vi får väl hoppas det löser sig hel enkelt, annars blir det att plugga.

Var med älsklingen och kollade på tapeter idag, jag hoppas han blev lite klokare nu. det blev då jag och jag som inte ens ska tapetsera, men det är bra att veta till senare ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0