Hemma

Idag bar de av, tidigt så inni h-vete. Och trots detta tycker jag faktiskt att jag var hyfsat pigg, tills jag slocknade i bilen och vaknade 20 min innan vi var framme. Skönt :) Väl inne på Ikea blev det shopping, och då menar jag verkligen shopping. Fick sån himla inspiration så det är inte sant, tom jag var sugen på att flytta hemifrån tidigare så är det INGET jämfört med nu. Gud vad man hittar grejer alltså! shit! tillslut fick jag helt enkelt hejda mig, jag har ju trots allt inget fast jobb så jag kunde ju inte spendera flera tusen ;P Aja, blev en hel del saker i alla fall, och de mesta gick i lila, en färg som jag är helt inne i nu. Imorgon ska jag och mamma kika på nya gardiner och sen ska jag möblera om i mitt rum! :D de kommer bli Grymt läcker! ^^

Föresten köpte jag mig en orkidé idag som så klart också gick i lila, frågan är nu bara hur länge den stackarn kommer att leva!? den var grymt snygg så jag blir överlycklig om han lyckas leva några månader åtminstone, men det ska han väl klara?


Kommentarer
Jessica

Dom ska tydligen vara lätta att hålla vid liv oavsett om jag alltid misslyckas

2008-11-02 @ 23:13:11
URL: http://wearisome.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0