avklarad

sådär jag, så var denna dag avklarad. har gjort bort stallet och dessutom har jag hunnit med och jobba. imorgon blir det ännu mer jobb och hela min helg egentligen ser ut att bestå av jobb, men jag behöver ju pengarna så det är lätt värt de :) har ju inget annat att roa mig med när man inte är fast anställd någonstans, så det blir att åka runt och jobba i stället. men det är rätt skönt, för det är alltid något nytt :) kom att tänka på att det inte alls är så länge kvar till jul nu, panik! eller egentligen är jag ju nästan klar med mina julklappar men jag har fortfarande inte hittat något till min mamma och pappa :S aja, får ta en sväng på stan till veckan, då börjar de kanske se lite lugnare ut i mitt liv ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0