You and Me

Idag har jag haft praktik, dock är det nu bara 3 gånger kvar, sen är de över. Känns lite tråkigt faktiskt att lämna alla, men jag har ju trots allt sommarjobb där. Sen har jag varit på "jobbintervju" om man nu kan kalla de för de ^^ Har hittat ett par sjukt snygga skor på jobbet, dock kan jag inte bestämma mig för om jag älskar dom så mkt att jag Måste ha dom, eller om jag bara är tillfälligt kär?! Älskar dom dock i rött i alla fall!

image27
Jag blev dock helt förälskad i den söta sommar väskan också, så jag var bara tvungen lägga in en bild på den med ;) Aja, svårt val och jag tror faktiskt att jag kommer köpa dom röda. Jag menar, hur fina är dom inte till bara fötter på sommaren? Jag Måste helt enkelt ha.

btw, Petter fyller 21 år idag, grattis hjärtat!;>  11 månader på Onsdag, love you! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0