With you

Äntligen är jag klar med alla mina skolarbeten, vilket betyder att jag har väldigt mkt ledigt nu. Skönt! Var på stan med min mamma i går och båda syskonen, hittade en riktigt söt bikini som jag skulle kunna tänka mig. Dock hittade jag en enormt söt en idag på internet, älskar den faktiskt ^^ Skulle dock behöva hitta en fin morsdags present till min mamma, men jag vet inte riktigt vad jag kan ge henne. Ikväll blir det i alla fall att bjuda pojkvännen på middag :) sen får vi se vad som händer, ska snart å "jobba" i alla fall, så vi får se hur det går.

image28

Bikini från Freya


Kommentarer
Lovisa

Vilken underbart söt biknini(:

2008-05-27 @ 20:30:25
URL: http://hogbergs.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0