Nine in the afternoon

okej, alltså helt seriöst. varför är alla personer så otroligt tröga på att ringa upp?! hur svårt kan det vara, då ringer man ett super viktigt samtal, personen i fråga kan inte svara för att denne gått iväg, dom frågar om man kan ringa upp och givetvis svarar jag ju ja. Tror nu att personen vet hur man ringer upp då? Antagligen inte, för då skulle denne ha gjort det för Länge sen. Blir så irriterad och speciellt när dom sagt att dom ska kontakta en men förövrigt inte gör det... Aja, får försökta imorgon igen, och får jag inte tag på dom nu blir jag faktiskt riktigt irriterad, vissa personer ska vara kontaktbara, och tro mig, dom är en av de.

Idag var det i alla fall sista dagen på min apu, som sagt så var det lite trist, men det blir skönt att jobba där nu i ställeet och tjäna lite cash, tro mig dt behövr jag verkligen. Fick dessutom veta att vi är dom första som springer ut på torsdagen, härligt ;> Jaja, nu ska jag gå och klaga lite mer och se nån film eller nå. Vissa behöver inte fara till skolan i morgon;P

Älskar Petter Wiklund! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0