Kick it

Idag var det näst sista dagen på praktiken, imorgon är sista sen är det över. På ett sätt är det skönt, slippa jobba gratis något mer, trots att det var JÄVLIGT lärorikt, så man ska ta vara på den chansen man får. Men sen är det lite trits för man kommer inte träffa dom nå mer, eller i mitt fall i sommar då jag har sommarjobb där, men ändå. Ska minsann bjuda dom på fika i morgon i alla fall, så kanske dom inte glömmer mig i första taget ;D direkt efter jobbet blev det att stressa vidare för att kolla kanin, Julia hittade sig en på direkten och han fick självklart namnet Stampe, vem hade kunnat gissa på det?! Så snart har vi en kanin i huset, eller ska man säga ute? För där kommer den att börja bo i alla fall ^^ eller åtminstone på dagarna. Köpte dom super söta skorna också idag, Love them! så jag är verkligen nöjd med mitt köp. På fredag börjar studentveckan, så då har jag fullspäckat schema, eller det har jag redan men ändå, ska försöka hinna med allt. Student veckan ser i alla fall ut som följande:

* Fredag - Middag på pentryt
* Lördag - Pyjamasparty med utgång
* Söndag - Stugfest
* Måndag - Lugnt, man vill inte vara bakis på balen
* Tisdag - Bal, för dom som ska gå ;>
* Onsdag - Fixa i ordning vagn, lunch hos lena och bara mysa
* Torsdag - STUDENTEN!!!!!

Som jag längtar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0