Hanging by a moment

nu var det faktiskt ett tag sen jag uppdaterade, det har hänt lite mkt i mitt liv nu så har inte haft tid eller energi för det ^^ tävlade i helgen och lillgrabben var super fin! så här ska han kännas. Köpte mina studenten kläder idag, klänningen jag hade beställt ville ju aldrig komma! och nu när jag köpt kläder, jo vad händer då? Då kan dom minsann skicka den! trots att vi fick ett brev idag om första juni, jävligt tröga människor. aja, det jag köpte idag blev betydligt bättre. Så sorry, men jag kommer tyvärr inte ha klänning på studenten. Har dock kvar lite inlämningar, så den här veckar har varit väldigt stressig! Nu har jag gjort bort det mesta så det jag har kvar nu är:

* Inlämningsarbete i religionen
* Svenska tal
* Inlämning + redovisning i psyko
* APU-uppgift + dagboken

Hade dock ett prov idag som barkade totalt skulle jag tro, skulle ju satsa på ett VG för att få MVG men jag tvivlar starkt på att jag lyckades. Får satsa på exponeringen i stället skulle jag tro. Aja, nu blir det duschen sen ska jag läsa igenom mitt tal igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0