Halo

Just nu sitter jag och gör en APU presentation på info, riktigt seg lektion är det verkligen. Hade mer än gärna stannat hemma och sova, och framför allt när vi inte har någon lektion förens om 2 timmar. Jaja, nu har jag varit duktig och gjort bort det i alla fall, så nu är jag ledig, ja, i princip ledig fram till trosdag morgon nästa vecka för då har jag en redovisning. Men efter det så slutar jag. Riktigt skönt! Hittade en riktigt söt klänning nyss, älskar verkligen färgen på den! Riktigt fint till sommarn och då kan man också ta bort axelbanden. Skorna var också riktigt söta.

image25

Klänning från Delias
Skor från Delias

Nu ska jag återgå till mitt arbete så jag hinner färdigt det. Sen ikväll blir det att fara till stugan med världens underbaraste pojkvän ;>


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0