Everything

Idag har jag haft fullspäckat schema. För det första hade jag tal idag, snacka att jag var nervös! men det gick hyfsat bra i alla fall, nu är det då bort gjort. Dessutom matade jag i info idag så jag hann klart de jäkla sverigespelet, så nu är det bara apu presentation kvar(som jag dock snart också är klar med). Har sen stressat till stallet, haft lektion för Clara och Maja sen vidare till ridskolan för att ha städdag. Gick hyfsat fort faktiskt, sen tillbaka till svarten och rida. Nu är jag hemma igen och ska skynda mig och skriva klart min analys, sen ska jag gå och sova! skönt!

* Inlämning psyko
* Inlämning religion

Nu är det inte långt kvar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0