Collide

Okej, jag har slingat håret och jag kan inte riktigt säga om jag tycker om det. Det är väldigt ovant och, jag vet inte? Usch, hatar att känna så här. Ska ha kvar det i håret ett tag, så förhoppningsvis kommer jag trivas i det, annars blir det hel mörkt igen. bestämde mig i alla fall för att lägga av dom där skorna, blev dessutom i rött efter ett långt tags tänkande. Kan ju ändå bara ha den på sommaren och då är det ju kul med färg i stället för svart. Idag är jag ledig dessutom, hur skönt är inte de! och i morgon har jag en lektion sen är jag ledig hela veckan, riktigt nice. ska ta kort på mitt hår sen så får ni se, men nu ska jag bege mig till stallet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0