fredag

Nu måste jag styra upp det här, jag uppdatera sällan min blogg. dels för att jag inte har något vettigt och skriva, och dels för att jag aldrig hinner sitta vid datorn en längre stund. ska komma med lite fresh i alla fall. 3 dagar till sen är det lov igen, riktigt skönt. Dock bara 1 skoldag kvar, och 2 praktik dagar, känns rätt lugnt. Nu känns det dom att studenten närmar sig, och det känns lite krisigt, för alltså seriöst, Ingen i våran klass kan engagera sig! och vi har förövrigt varken vagn eller traktor, bra va? aja, förhoppningsvis löser dig sig i slutändan, men som sagt, man ska inte ta saker förgivet och därför inte bry sig, sånt kan jag bli less. Melodifestivalen i morgon, vi får väl se vem som vinner och får åka till Serbien och tävla för oss. Lycka till! ^^


Kommentarer
zara

baaaaaaajs

2008-03-18 @ 18:49:43
URL: http://zaaara.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0