Sanningen

Jag är sjukt dålig på att uppdatera ibland, men jag har haft för mkt att göra helt enkelt. Idag björd jag älsklingen på middag på Golden Dragon, sedan gick vi på midnattsshoppingen. Jag var sjukt trött i benen efter dagens jobb, men shopping är alltid kul. Älsklingen hittade en massa tjusiga saker, det kunde han gått unna sig så det inte är varje dag han shoppar. Själv hittade jag en grymt snygg sommar klänning från Vera och en tröja från HM, sen ett pärlhalsband och en läpp penna. Så lite fick jag också vara med och shoppa. Dock måste jag verkligen SLUTA köpa skor, men kommer det verkligen att hända?

Lillvalpen Idefix växer så det knakar och han blir bara busigare och busigare för varje dag, men vad förväntar man sig egentligen av en 9 veckors hundvalp? Inte mkt i alla fall xD Dessutom har jag faktiskt hört att det ska vara bra väder i morgon, men stämmer det verkligen? Hur som helst är det en ny jobbar dag för mig, 5 timmar kommer jag stå i butiken och springa fram och tillbaka, så motionen kan man verkligen inte klaga på. Som sagt, ska bli bättre på att uppdatera, för nu är jag verkligen värdelös ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0