Make damn sure

Okej, vad hände igår egentligen? Alltså seriöst, man måste ha upplevt det själv för att förstå. Måste säga, barket alltså. Haha! Jaja, nu är studentveckan i fullgång och gissa vad? Det är nu enbart 3 dagar kvar till studenten! Som jag längtar ;D

Fredag: Mat på pentan, sen fest hos Nadjas moster. Alla fick minsann stämplar och jag kom in gratis senare på kvällen, dock fick jag istället en jävlig bakfylla dagen efter! ^^
Lördag: Maskeradfest hos Micke, dock var vi bara 4(?) som hade varit duktiga och klätt ut oss. Nykter för min del, min bakishet hade fortfarande inte släppt, dessutom skulle jag upp tidigit dagen efter så det var lika bra ^^
Söndag: Övernattning på Beas stuga, i princip alla kom men vilket bark vi fick. Haha! kul hade jag minsann :)

Så idag blir det lugnt, imorgon är det bal och jag ska inte gå, onsdag ska vi pynta våran vagn och gullmentorn bjuder oss på lunch sen är det STUDENTEN!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0