Let your love flow

Satt precis och kollade in några riktigt snygga bikinis från Victoria's Secret som jag verkligen ville ha. Behöver som sagt en ny bikini och dom hade verkligen det jag var ute efter. Dock är ju frågan om man ens kommer få sig något bad i sommar för som det ser ut nu så regnar det ständigt och temperaturen ligger uppemot 12 + grader, helt sjukt! När får vi tillbaka solen egentligen? dom har lovat att den kommer till helgen, mer ser det verkligen ljust ut? shit också! Satt dessutom och kollade in några snygga klänningar från forever21 och även några riktigt söta toppar. Jag vill inget annat än beställa några sjukt snygga klänningar därifrån! vad som stoppar mig egentligen är väl tullen, då jag verkligen inte kan något om det. Den här toppen tyckte jag faktiskt om ändå, sen var dom svarta örhängena lite fräna också. Matcha det med svarta pumps och svarta short, snyggt!




Föresten! Till er som inte redan vet, kontakter fliken kommer att komma tillbaka! YIPPIIE! fast kanske inte först om 2 veckor, men vad spelar det för roll när de äntligen kommer tillbaka?!

Nu ska jag faktiskt sova, jag bröjar 10 imorgon och jag är faktiskt sjukt trött, tyvärr blir jag ensam i natt. men jag ska nog klara mig ändå ^^

Nattinatti!


Kommentarer
hihihiuau

och vem vare som upplyste dig om att kontakterna skulle komma tillbax? :)

2008-06-26 @ 15:25:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0