I'm yours

Då var det söndag, vilket innebär att vi får oss en bedårande liten valp kille i morgon! :D riktigt spännande är det, och som jag längtar! Jag känner mig som ett barn på julaftonsmorgon. haha! Dock jobbar jag i morgon, men rätt slapp dock, bara mellan 12-16 så 4 timmar är ju inte så länge. Blev riktigt överraskad igår vill jag lova! Jag och världens underbaraste pojkvän firade 1 år i går och söt gubben överraskade mig med middag som han gjort själv! :D det var super gott! Han är verkligen något unikt ;P nu ska vi strax äta sen ska jag faktiskt spendera dagen med petter igen så får vi hoppas att morgon dagen går fort, för jag vill inte missa valpen allt för mkt! ^^


Föresten, påtal om igenting, Ryssland vann igår så ursäkta för mina fördomar. Dom kan nog gå långt dom. Men jag tror på Italien & Turkiet i final, men vi får väl se :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0