I want it that way

Idag har jag jobbat hela dagen, sjukt mycke folk har det varit i omgångar, man jag måste säga att dagen har gått grymt segt. Fyller år i morgon, och det kändes ju lagomt kul när det är midsommar och allt, eller så inte. btw, så har jag shoppat lite i veckan, köpte mig ett par skor som jag var i valet och kvalet på om jag skulle behålla, men jag bestämde mig helt klart för att göra det :) Sen har jag också köpt 3 tröjor, örhängen, ett armband och 2 par jeans. Ska visa bilder senare, men har verkligen ingen motivation till det nu, vill helt bara lägga mig och sova. Är så sjukt trött!

Snart kommer våran puppy! Inte alls länge kvar, jag längtar sjukt mycket! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0