Feel the Rhythm

Som sagt lyckades jag inte alls igår med någon vidare design, så den får väl se ut så här tills jag kommer på hur man gör en snygg header osv. Funderar på att fara ut och springa ev sväng, men just nu går det inte för jag är nämligen valpvakt åt våran gulliga bebis :) Men jag måste verkligen bli mer hälsosam, det behövs. Har köpt en sjukt gulliga sommarklänning, ska ta bild på den sen så får ni se hur söt den är :) Nu ska jag försöka lite till med designen så ser vi ju hur det går.


Kommentarer
Engman

tack :D Jo, men vet inte om jag har tid att göra en på beställning sådär. Det är bara de som betalar som går före i kön. :/

2008-06-29 @ 15:23:44
URL: http://elinengmaan.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0